di Zeina Ayache

I ricercatori à l'Università di California anu trovu chì 50 anni fà certi scienziati di Harvard avianu pagatu per mentiri nantu à u dannu di u zucchero.

50 anni fà, i ricercatori sò stati pagati per mentiri nantu à u dannu di zucchero è argumentà chì eranu grassi chì causavanu l'attacchei cardiaci. Hè ciò chì sustene una ricerca publicata da l'Università di California San Francisco chì, in a medicina interna di JAMA, hà publicatu France intitulata "Industria di zucchero è Ricerche di Malattie coronarii. A Analisi Storica Di Documenti Di L'industria Interiore "in cui hè dimostratu chì, in i anni, a Fundazione per a Ricerca di Zuccaru (SRF), oghje l'Associazione Zuccara, hà finanziatu parechji prufessori in nutrizione à l'Università di Harvard.

In particulare, i ricercatori californiani mostranu, SRF pubblicava a so prima ricerca 1967 in New England Journal of Medicine. U studiu hà cunsideratu i grassi è u colesterolu cum'è e cause primarie di attacchi cardiaci è di prublemi cardiaci, chì ùn anu micca assumendu u cunsumu di zuccheru cum'è un fattore di risicu. L'idea di basa ùn era micca tantu di negà, di disturnà l'attenziazione da u zucchero è di focalizarsi nantu a grassi è u colesteru.


Non solu i prublemi cardiaci. Sempre u Università di California San Francisco hà scupatu chì in quelli anni sò stati commissionati alcuni studii per avventà i cunsumatori è li fassi crede chì u zuccaru ùn era micca a causa di a carie dente. I studii in questione risale à l'anni '60 è' 70, in definitiva, è veru, 50 anni fà alcuni studii omette u rolu di u zuccaru in i casi di attacchi cardiaci, ponendu l'accentu nantu à i grassi è u colesteru, ma hè chiaru chì, in particulare in u l'ultimu dicennu, ci hè stata una postu impurtante contra l'abusu di stu manghjà, u listessu hè veru per a carie dente.

Un recente studiu in i Stati Uniti ha in fattu evidenziatu i rischi di l'administrazione di zuccheri à i zitelli trà l'2 è l'anni 18 mentre a altru insiste chì stu cibo agisce nantu à l'ippocampu causendu danni simuli à quelli causati da abusi è u stress. U fattu chì oghje i effetti di u zuccaru sò evidenti, tuttavia, ùn importa, u prublemu hè spessu chì, ancu oghje, certi ricercatori accettanu, per soldi, di divulgà a disinformazione scientifica à a nostra aversione.

Source: scienze.fanpage.it

CONTINUE LETRA >>